بررسی تبلیغات در آنالیز سئو

امروزه الگوریتم های بازرسی گوگل بسیار قدرتمند شده اند و به عمق مطالب یک وب سایت توجه کرده و بر این اساس رتبه دهی را انجام میدهند. بنابراین منظور از آنالیز محتوای سایت می تواند بررسی کیفیت مطالب، نوع و حجم تصاویر و ویدئوهای بکار رفته شده، تعداد کلمات موجود در  متون، عناوین و ریز عناوین های استفاده شده باشد که باید مورد توجه قرار گیرند.

  • بررسی کلمات کلیدی در آنالیز سئو سایت :

در گذشته وب سایتها تنها با تکرار بیش از حد یک کلمه کلیدی به راحتی موفق به کسب رتبه میشده اند اما امروزه با تغییرات و هوشمندسازی موتورهای جستجو این ترفند نه تنها مفید نخواهد بود بلکه اثر معکوس نیز خواهد گذاشت و  موجب جریمه گوگلی و افت رتبه میگردد، بنابراین هنگام آنالیز سایت و بررسی سئو توجه نمایبد که کلمات کلیدی در هر صفحه به حالت متعادلی در متن، تیترها و متای توضیحات استفاده شده باشد.

  • بررسی بک لینک ها در آنالیز سئو سایت :

هنگامی که به بررسی یک سایت از لحاظ علم سئو میپردازید یکی از نکات اصلی برای اطلاع از دلیل موفقیت یا عدم موفقیت سایت نوع استفاده از بک لینکها در مطالب است. بررسی کنید که سایت از چه نوع لینک هایی و از چه منابع و سایتهایی جهت لینکدهی استفاده کرده است. مطمئنا لینک به وب سایتهای جهانی و معتبر و یا لینک پیوسته به صفحات مختلف یک سایت نتیجه بسیار مثبتی در ارتقای سئو و افزایش رتبه دارد.

  • بررسی طراحی سایت در آنالیز سئو سایت :

قالبی که برای سایت استفاده میشود، نوع رنگ امیزی و فونتهای بکار گرفته شده هر اندازه مدرنتر و جذابتر باشد کاربران بیشتری را جذب میکند. افزایش تعداد مخاطبین یک سایت نیز سیگنال رضایت را به الگوریتم های گوکل داده و این مسئله کمک زیادی به افزایش رتبه خواهد کرد.

  • بررسی شبکه های اجتماعی در آنالیز سئو سایت :

با اشتراک گذاری مطالب، خدمات و مقالات سایت در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و گوگل پلاس به راحتی خواهید توانست مخاطبین  بیشماری را از سراسر دنیا با ساییتان آشنا کرده و نتیجتا موجب ارتقای ترافیک سایت و افزایش فروش شوید.

  • بررسی شیوه تبلیغات و بازاریابی در آنالیز سئو سایت :

تبلیغات و شبوه های نوین بازاریابی قلب تپنده یک تجارت است و کسب و کارهای اینترنتی نیز از این مسئله بی نیاز نمی باشند، چه بسا که سرشت دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات و بازاریابی ترکیب شده است. این مسئله که مدیر یک وب سایت چه نوع تبلیغاتی را با چه حجمی برای معرفی خدمات خود استفاده می نماید و یا استفاده از ترفندهای نواورانه مارکتینگ تاثیر مستقیمی بر شناسندن یک سایت و برند به مخاطبین خواهد داشت. دیگر میدانیم هر اندازه میزان مخاطبین یک سایت بالاتر باشد رتبه بهتری را نیز کسب خواهد کرد.

  • بررسی سرعت و قدرت سایت در آنالیز سئو :

هر اندازه سرعت یک سایت پائین تر باشد و مدت بارگذاری هر صفحه در آن به طول انجامد، کاربران را برای استفاده از سایت خسته کرده و در نتیجه تعداد کاربران و کلیک سایت افت میکند که در کاهش رتبه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. یکی از موارد تاثیر گذار بر روی افزایش سرعت سایت، استفاده از هاست حرفه ای می باشد.

فراموش نکنید که سئو و تجزیه و تحلیل سایت یک عملیات بسیار تخصصی است. اگرچه امروزه مقالات، مطالب آموزنده، کلاسها و همایش های سئو زیادی در دسترس عموم قرار دارد اما انجام اصولی و بی عیب و نقص بررسی سئو و آنالیز سئو و رفع ایرادات یک وب سایت نیازمند آنالیزور حرفه ای وب سایت و متخصص مجرب سئو می باشد. از تجارتتان ناامید و مایوس نشوید.شکستها را در مدت کوتاهی به پیروزی تبدیل کرده و عملیات سئو سایت را آنگونه انجام دهید که شما نیز بعد از سرچ در گوگل از اینکه سایتتان را در رتبه نخست مشاهده می کنید لذت ببرید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *